May 21

Har haft min sista dag på praktiken idag, som sista lunch blev det självklart tre spett där jag tog som vanligt nummer 12 med pommes. Det absolut godaste. Sen gav jag också en liten grej som-tack-för-att-jag-har-fått-vara-här och det uppskattades! hehe

Annars slutade jag lite tidigare idag, redan vid 3 så direkt när jag kom hem lade jag mig i solstolen. Sjukaste vädret det har varit idag, kändes verklingen ett tag som att man var i Spanien. Aja, nu ska jag skriva på psykologin och sen ikväll har jag skype tid in bokat.

Kommentarer
Postat av: hanna

gillade skype-tiden bäst. heheheh. orkar inte mig själv. hah

2012-05-22 @ 18:24:39
URL: http://hannaviebkes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0