May 17

Innan idag var jag en sväng på väla med pappa och Elin, jag gick in på bellbox på jakt efter en värmeskyddskräm som var slut där hemma. Slutade med att jag kom ut med krämen, ett värmeskydd på sprayflaska och ett nytt schampo. Det var tag 3 betala för 2. Inte bra för min plånbok.

Såg föresten innan avsnitt 21 av revenge, får alltid creeps av den serien. Men nu var det nästan som värst och jag tycker inte om att det är sista avsnittet för säsongen nästa vecka. Tur att pretty little liars börjar snart igen, måsta ha en serie som ger mig creeps (låter lite fel). Så jag började lyssna på en låt som spelas i bakgrunden av trailern på säsong 3 av pretty little liars.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0