June 14

Måste ju berätta att jag var och köpte en macbook i måndags för födelsedags och student pengar, OCH SHIT VAD BRA DET KÄNNS. Väldigt nöjd och photobooth används flitigt kan jag berätta haha.
Gårdagen började med att jag först var med dem från praktiken, för jag skulle ställa upp på en sak. Därefter mötte jag upp Stridh i stan och tog en lång fika samt åkte en liten snabb tur till väla. Efter det satte jag på mig på tåget till båstad för att fira Emelie som fyllde 19. Trevlig kväll det där.

Idag har jag inte gjort så mycket, är fortfarande sjuk men ändå på bättringsvägen som tur. Så ikväll har jag inplanerat pll tittande och lite skype med Hanna v.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0