You can't feel me

Hade en extremt onödig dag i skolan, åkte hem redan vid 11. Ibland är min skola onödig med vissa dagar och dessutom börjar jag känna stressen med att hitta en praktikplats. Vid halv 4 hade jag en liten sak i stan som jag skulle göra, när det var fixat mötte jag upp Hanna. Och vi tog en road trip ner till burlöv till CHILLI. Ja när vi väl kom fram dit. Thank good for iphone.

Har fyllt i lite au pair papper men är lång ifrån klar, cirka 25 stycken papper som ska fyllas i så fortsätter med detta projekt någon annan dag. Istället ska jag snart fortsätta med att se How to lose a guy in 10 days bara för att den är så jäkla bra.

Kommentarer
Postat av: hanna

skojar du eller, vad skulle världen vara utan iphone. vi skulle fortfarande sitta där på rosengårds centrum och undra över hur vi kom dit.

2012-01-16 @ 21:53:44
URL: http://hannaviebkes.blogg.se/
Postat av: Fanny

ELLERHUR, Vi hade fått bounda med damen som hade en ica påse aka ett barn!

2012-01-16 @ 22:34:46
URL: http://friendsloversornothing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0