Nothing to fear but fear itself

Måste bara påpeka vilken tur jag hade precis, råkade klicka ner blogg fönstret men konstigt nog var allt sparat när jag gick tillbaka. Har aldrig hänt mig förut, allt brukar vara borta. Jaja men iallafall, idag träffade jag Jonna som jag inte träffat sedan i somras (tror jag det var vi kom fram till). Vi fotade & fikade med julmust, lite sådant som vi brukar göra. Här kommer lite bilder från idag nedanför.

Nu tänkte (ska) jag trycka play på dvdn med veronica mars och hoppas på fler scener med Logan, han är liksom HELT OKEJ att kolla på. Just sayin'.


Kommentarer
Postat av: jonna

niiiice dag, mannen!

2012-01-02 @ 20:10:58
Postat av: Fanny

OHJA dude!

2012-01-02 @ 20:42:00
Postat av: hanna

TUMMEN UPP! (var tvungen)

2012-01-03 @ 17:33:11
URL: http://hannaviebkes.blogg.se/
Postat av: fanny

HAHA, YOU'RE SO RIGHT!

2012-01-03 @ 22:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0