so let’s set the world on fire

Var i början till att bli förkyld igår, så jag tog otrivin menthol och lite i morse. Är helt frisk nu. Den stora frågan är vad hade jag gjort utan den? 

Har precis varit ute en runda på berga och övningskört med pappa. Det går sakta framåt, fast idag gick det faktiskt bra. Pappa fortsatte dessutom att berätta om en sak som han började berätta om i fredags, GAH VAD JAG LÄNGTAR.


Nu ska jag fortsätta att se crazy stupid love (bara för ryan gosling är med i den) som jag började på igår. Senare ska jag ut en runda på ikea och äta lite kvällsmat. Bara för min familj inte orkar laga mat. HAHA.

Kommentarer
Postat av: hanna

otrivin är grejen!

2012-01-29 @ 18:32:01
URL: http://hannaviebkes.blogg.se/
Postat av: Fanny

OM det är liksom! Haha

2012-01-29 @ 18:39:38
Postat av: Jonna

Älskar att ditt bloggnamn är en John Mayer-låt! :)

2012-01-31 @ 21:41:43
URL: http://yonnaarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0