one thing

HEHE jag har skaffat twitter och jag fattar noll. HANNA help me?! Och en helt annan sak, kom på att jag skulle ju göra en lista.
1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?


2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?

3. Vad var det senaste du såg på TV?

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
8. Vad har du på dig?
9. Drömde du något i natt? I så fall - vad?
10. När skrattade du senast?
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
12. Har du sett något konstigt på sistone?
13. Vad tycker du om den här utmaningen?
14. Vilken var den senaste film du såg?
15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
16. Tycker du om att dansa?
17. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
20. Skulle du kunna tänka dig att bo utomlands?
1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
You had some calls last night.

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
En säsongbox, hehe.

3. Vad var det senaste du såg på TV?
GLEE

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
21:45 (nja, hyfsad gissning)

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Min ben? okej det där lät SJUKT fel.

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Efter maten, slängde sopor! haha

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
På twitter sidan.

8. Vad har du på dig?
USA linne.

9. Drömde du något i natt? I så fall - vad?
Kommer nästan aldrig ihåg min drömmar. Tyvärr.

10. När skrattade du senast?
När skrattar jag inte?

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Foton, massor av foton.

12. Har du sett något konstigt på sistone?
Ja skulle man nog kunna säga.

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
4 av 5 toasters!

14. Vilken var den senaste film du såg?
Forgetting Sarah Marshall. !!

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
En resa till USA, En resa till ett varmt land. Och sparat resten tills vidare.

16. Tycker du om att dansa?
Haha "dance like no one is watching" är min grej.

17. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Sånt är svårt.

18. Skulle du kunna tänka dig att bo utomlands?
JA! självklart.

Kommentarer
Postat av: hanna

MEN VAD HETER DU????????

2012-01-11 @ 22:07:27
URL: http://hannaviebkes.blogg.se/
Postat av: hanna

OJ DU FÖLJER MIG! JAG GILLAR DETTA!!!!

2012-01-11 @ 22:07:57
URL: http://hannaviebkes.blogg.se/
Postat av: Fanny

YEAH! DU FÅR LÄRA MIG NÅGON DAG HUR MAN GÖR! Hehe så ska jag och twitter nog fungera tillsammans allt!

2012-01-11 @ 22:15:54
URL: http://friendsloversornothing.blogg.se/
Postat av: hanna

YOU'RE GONNA LOVE IT! (EH, EACH OTHER)

2012-01-11 @ 22:24:11
URL: http://hannaviebkes.blogg.se/
Postat av: Emma

kan såå inte glömma din min när du såg den filmen! Sååååå oförglömlig min, och jag har den på foto! MAHAH!

2012-01-12 @ 12:34:33
Postat av: Fanny

HAHAHAH, jag mår inte bra av den filmen alltså!!!.... Måste se de fotona någongång!

2012-01-12 @ 13:03:07
URL: http://friendsloversornothing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0