A good feeling about this

Sitter och fyller i det sista i mina au pair ansökningspapper. Har bara lite små saker som måste fixas till innan det ska skickas in och hela processen börjar. Jag längtar. 1 år i England.

Igår var jag först i skolan hade Samhälle och vi hade diskussioner med olika teman. Hela vår grupp var inte där, men det gick ändå helt okej. Sen mötte jag upp Emma på lunch rasten för lite mat, vilket blev pizza. Sista lektionen hade jag mediakomunikation B och musik quiz. När skoldagen var slut tog jag mig till frisören och klippte mitt slitna hår. Äntligen.

Efter lite kvällsmat lagning med pappa som spelade lady gaga förfullt åkte jag in i stan och igen och planerade den 5 februari när jag ska på gavin degraw med Hanna & Emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0