Die another day

Igår hängde jag med Hanna och Sebastian hos Hanna. Haha det var kul måste jag säga. När sebastian drog sig hemåt placerade vi oss framför tv:n och kollade det nya vampire diaries avsnittet. Idag på morgonen åkte vi till ett bageri och köpte de underbara birka bröden! Birka bröd är något av det godaste.

När jag kom hem övningskörde jag en runda och idag gick det faktiskt väldigt mycket framåt. Vi körde vid berga industri område. Första gången jag körde där sedan jag körde in i väggen med mammas bil. Efter det ringde jag jossan och hörde om hon ville ta en liten tur till väla, så det var vad vi gjorde. Fick med mig 3 påsar hem, inte helt dåligt.


Ikväll blir det mys med pannacotta, lantchips och dessutom inte de som jag brukar äta utan några från olw iställlet (omg) & en bra film.

Kommentarer
Postat av: hanna

"amen halleda!!!"

2012-01-14 @ 22:17:50
URL: http://hannaviebkes.blogg.se/
Postat av: Fanny

HAHAHA

2012-01-15 @ 09:24:07
URL: http://friendsloversornoting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0