Knocks me off my feet

Var i väg förmiddags med mamma på lite ärenden. Var blandannat inne en snabb sväng på väla och handlade lite på bellbox. Köpte ett helt annat schampo än vad jag brukar, testade det innan ganska sjukt hur mycket skillnad bara ett schampo kan göra. Köpte också en olja som jag ska testa ikväll innan jag går och lägger mig. Blev också att jag köpte ett annat värmeskydd, vilket kan behövas med tanke på mitt plattångs beroende.

Just det. Dagen fail. Filten med en flagga på längst ner på bilden. Jag gick runt väldigt nöjd och trodde det var USAs flagga framtills för en kvart sedan när jag insåg att det var en annan flagga. Smidigt.

FÖRESTEN KÖPENHAMN IMORGON MED EMMA & HANNA! #GavinDegraw !

Kommentarer
Postat av: hanna

fan vad creepy. var också inne på bellbox på väla idag och kollade på nytt schampo och olja!

2012-02-04 @ 23:09:05
URL: http://hannaviebkes.blogg.se/
Postat av: Fanny

OJ, haha ja läskigt!

2012-02-05 @ 08:42:22
URL: http://friendsloversornothing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0