I threw a wish in the well

Åt en av de godast frukostarna, vi hade taco buffe igår. Så åt tortillas bröd med lufttorkad skinka, riven ost och mjukost. Stek på spisen. Mums. Sen lyssnade jag självklart på Call me maybe.
Åkte och övningskörde en rejäl runda med pappa. Sen tog jag på min mig vår jacka (fast det var dock lite kallt) och fotade lite.
Åkt taco lunch med Elin, sen vid 2 hämtade Hanna upp mig och vi åkte till lager 157. Sen visade Hanna huset i lerberget som hennes föräldrar kanske ska flytta till och så åkte vi till mitt gamla hus i Strandbaden.
Vi åkte också till kullaberg och frös bokstavligen ihjäl i skinnjackorna. Smart. Vi avslutade med att köpa lite fika på Jonstorps ica. Och vid 4 slutade jag fotografera en gång i timmen, hehe.

Kommentarer
Postat av: hanna

alltså hur kunde båda våra händer faila så mycket?! alien-händer.

2012-02-26 @ 19:58:41
URL: http://hannaviebkes.blogg.se/
Postat av: fanny

Ikke fotogeniska händer. just sayin'.

2012-02-26 @ 20:42:55
URL: http://friendsloversornothing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0