gotta make an escape

Fick ett ryck såhär på kvällskvisten så med högmusik i hörlurarna gjorde jag klart två artiklar som jag har i uppgift i Svenska C. Skönt, nu har jag bara samhälle kvar och en budget. Men det fixar sig, nog. Imorgon är det också praktik vilket jag gillar. Tycker om min praktikplats. På tisdag blir det tillbaka till skolan.

Jossan igår. Innan vi åkte och såg mission impossible som förövrigt var bra, även om Tom.C har blivit gammal och inte är lika cool som förr. Vi hittade också en DVD med filmer på mig och jossan från när vi var 9? 10? Vi kved oss av skratt. Herregud. Jag var titti och jossan roger i rix fm. Och sen var vi helt plötsligt några i w.i.t.c.h.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0