something to die for

Från igår på mediaproduktions lektionen när vi var väldigt aktiva och kollade på ett how i met you mother avsnitt. Brukar faktiskt inte se den serien, men det var faktiskt väldigt bra. Är ju lite som vänner att man kan hoppa in i serien när som, sånt gillas.

Igår var det student fest i ängelholm på bahnof. Men jag kände inte riktigt för det igår, så jag hoppade över det. Men som tur kunde jag hämta mitt member card någon annan gång (som var egentligen sista chansen att hämta igår).

Efter att ha ätit upp min halva chips påse, blev det att jag gick bort till jossan och spenderade min fredag hos henne. Hon vill ut så vi gick ut lite och där träffade vi på clara och sebbe. Det var ett tag sedan sist, så skoj att träffa på dem.
HAHA, novell inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0