Hit the lights

Idag har jag varit på väla med stridh. Vi tog vår vanliga fika (fast inte där det brukar fikas annars!) och kollade runt i lite affärer. Fick med mig en klänning från H&M, som jag äntligen lyckats få tag i rätt storlek. Awesome, förutom det så var det en kul väla runda!

När jag kom hem låg dessutom en grå skinn jacka på mitt rum som mamma köpt, passade perfekt. Och inte nog med detta så har mina föräldrar fixat så jag nu kommer kunna övningsköra här hemma också. OMG, TACK!

Som jag taggar lördag när jag ska se breaking dawn, FINALLY! och imorgon när det ska det köpas biljetter till Gavin Degraw den 5 feb! Hoppas nu bara att vi får biljetter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0