The countdown

Blev lite trött på mina årsresumér, så nu blev det en lista som jag inte har gjort förut. Kom på, brukar inte göra så mycket listor på min blogg.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jadå, massor! 

Höll du några av dina nyårslöften?
Tror inte jag hade något nyårslöfte. Utan det var nog mer, ha ett "awesome år" eller typ gör året "minnesvärt".

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nope.

Är det något du saknat år 2011 som du vill ha 2012?
Äventyr, värme och resor! Men det ska vi nog lyckas ordna till 2012.

Vilket datum från 2011 kommer du alltid minnas?
Hm, dont know.

Vad var din största framgång 2011?
Min extrema uppsving i min ekonomi under tiden jag sommarjobbade på city gross.

Största misstaget?
Äh, nytt år snart.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Inget farligare än en förkyldning.

Bästa köpet?
MIN PLATTÅNG! Lätt.

Vad spenderade du mest pengar på?
Mina fika runder, tåg snacks, kläder & utekvällar.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Wow, jag har haft många skratt stunder. Men för det mesta är jag glad, är en glad person. Så något speciellt kan jag inte peka ut.

Vilka sånger kommer alltid påminna dig om 2011?
Rolling in the deep, Two is better than one, Summer sun, Hang you up, One day, Just tonight, Välkommen in, Save the world, Fade into darkness, Lights.

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Jag var ute och firade valborg medans tiden slog över till min födelsedag. Sen hade vi släktkalas, öppnade presenter och åt smörgåstårta.

Vad önskar du att du gjort mer?
Resa, travel, voyages, viaje, rejser. Vill bara SÅHÄR LITE åka utomlands.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Funderat och grubblat. Fast det är lite så jag är som person.

Favoritprogram på tv?
Beredd på en novell? (okej jag var bättre på att titta på tv-serier innan) Pretty little liars, the lying game, the vampire diaries, revenge, awkward och sen en drös med serier som inte går på "tv" längre.

Hur tillbringar du nyår?
With Emma, Hanna och lite annat folk.

Vem saknade du?
Ingen, faktiskt.

NU SKA jag återgå till min veronica mars säsongbox! och längta tills imorgon. ÄR TAGGAD. Dessutom med min nya nyårs outfit!

Kommentarer
Postat av: hanna

ÅH har du en nyårsoutfit? jag kan inte bestämma mig! och inte om mitt hår heller, eller sminkning, funderar på att skita i det sista dock..

2011-12-31 @ 11:07:41
URL: http://hannaviebkes.blogg.se/
Postat av: Fanny

Åh såg detta nu haha.. MEN DET VAR FIN FINT! Din outfit alltså, heheh

2012-01-01 @ 13:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0