Where have you been?

Förutom julafton har jag haft lite julfika med vår granne och hennes polska släkt, faktiskt spännande. Nästan så att jag också ville kunna polska där ett tag.

Jag har också hunnit med att vara en runda på väla mitt i mellandagsrean precis när de öpnnade och allt. Kaos. Träffat Emma & Hanna en vända och träffat Åstorparna.

Blivit sjukt beroende av Dawsons Creek, precis min mysighets känsla där på tv-serie. Hann se klart väldigt snabbt säsong 1 som jag fick blandannat i julklapp.

Insett att mitt ända köp från mellandagsrean inte blev så bra tillslut. Sadface.

Skrattat lite åt denna videon från den 22 december.



Kommentarer
Postat av: hanna

den där videon är awesome..

2011-12-28 @ 22:40:52
URL: http://hannaviebkes.blogg.se/
Postat av: fanny

Awesome är bara förnamnet!

2011-12-28 @ 22:49:03
URL: http://friendsloversornothing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0