12:45

Måste bara börja med att säga. Äntligen har jag fått saker och ting bekräftat som jag länge har förstått, och dessutom insett ett par andra saker på vägen. Och jag kan inte göra något annat än att skratta åt allt, så det är exakt vad jag har gjort. Jag har skrattat och det kändes extremt bra kan jag berätta.

Över till gårdagen (HAHA "över till" ). Igår var det redovisning/uppvisning för alla 1:or & 2:or på vad vi har gjort på estetisk verksamhet. Det blev en långdag och ingen john bauer elev kom ifrån skolan föränn vid 5. Åkte sen direkt till josse med emelie & andrea. Åt mat -> några från klassen kom dit -> vi alla åkte till topspin.


Mellan alla pauser igår i skolan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0