I wanna do bad things with you

I fredags var det dax för star for life konserten, det gick bra. Ganska spännande att stå bakom alla och köra och allt. Efteråt blev det ändrade planer och jag träffade Emma & Hanna. Blev dock lite kaos vid 3 på natten, en kompis hade blivit slagen och låg på akuten. Så vi gick ner dit och som tur blev det bra sen.

Igår var jag hos Emma in the middle of nowhere med lite folk och hade det trevligt. Sen idag skrev vi äntligen ut GAVIN DEGRAW BILJETTERNA! och när jag kom hem bakade jag massor av pepparkakor. Sjukt gott, sjukt också att det är knappt 2 veckor kvar till jul.


Kommentarer
Postat av: Andrea

Du skulle väl vara hos Emma i fredags?

2011-12-11 @ 20:00:00
Postat av: hanna

HAHA gillar bilden med toalettrullen!

2011-12-11 @ 20:17:36
URL: http://hannaviebkes.blogg.se/
Postat av: fanny

Sv andrea: HAha ja, fast de blev hos Emma igår istället!

Sv hannis: HAHA, du ser extremt cool ut där!

2011-12-11 @ 20:50:10
URL: http://friendsloversornothing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0