Befor the worst

Hade praktik idag, som vanligt. Och hela eftermiddagen ägnades åt att baka pepparkakor med barnen, det roligaste någonsin. Sjukt kul att baka pepparkakor, hehe kände att jag fick lite jul feelings.

För några timmar sedan när jag skulle ner från trappen i huset, så hann jag ta ett trappsteg innan jag föll rakt ner i trappan och  hela min rygg asades ned för HELA trappan tills jag hamnade på golvet. Samtidigt som jag vred min nacke på något konstigt sätt. Gissar på att jag kommer ha NÅGRA blåmärken imorgon.

Min fotobok som äntligen kom med posten igår!

Kommentarer
Postat av: Julia Billing - Foto

Tack så mycket Fanny! :) Känner mig lite duktig när jag uppdaterar varje dag nu ^^

2011-12-01 @ 21:44:43
URL: http://photographsbyjulia.blogg.se/
Postat av: jonna

så snygg den bilden är på oss! :)

2011-12-02 @ 21:16:57
Postat av: Fanny

Svar till Jonna:

Ellerhur, väldigt snygga! finns så många bilder på oss :)

2011-12-03 @ 19:50:01
URL: http://friendsloversornothing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0